Pages

Friday, June 6, 2014

Un ragaz

Da-mi un ragaz sa plang bucuria ca suntem
Inainte sa plang durerea ca nu vom mai fi

Da-mi un ragaz sa ma ridic pe picioarele inimii
Inainte sa-mi pasesc corpul dincolo de prag

Da-mi un ragaz sa zabovesc la poalele imbratisarii tale
Inainte sa iti scuturi bratele de umbra mea

Da-mi un ragaz sa te absorb in pantecul meu o ultima data
Inainte sa se usuce si ultimul cordon ombilical

Da-mi un ragaz sa onorez trecutul ce ne leaga
Inainte sa imi asez amintirile in felurite cutii.

Da-mi un ragaz sa ma inchin in fata ta si sa iti multumesc
Inainte sa te urasc pentru ca nu ai stiut sa lupti pentru mine

Da-mi un ragaz sa ard si sa ma dezintegrez
Inainte sa renasc din cenusa celei ce am fost.

Aprinde-ti o tigara si inchide ochii pret de un ragaz
In curand totul se va sfarsi.


No comments:

Post a Comment