Pages

Thursday, March 26, 2015

De vreme ce-mi placi

Trece o vreme-om
[...]
De vreme ce traiesti din aproape in departe,
Aproapele devine insuportabil
Caci aproape te-ai nascut,
Aproape ai trait,
Aproape ai murit;
Tu te lepezi de aproape
Si, totusi, eu te pastrez printre gesturile mele.

Mai trece o vreme-peste
[...]
De vreme ce aluneci din departe in aproape,
Netarmurirea devine insuportabila
Caci ramai fara degete
de tatonat marea de pe tarm;
Iti tii respiratia si plonjezi,
Tu te scufunzi in dedesubturi
Si, totusi, eu te ademenesc printre valurile mele.

Mai trece o vreme-pasare
[...]
De vreme ce plutesti din aproape in aproape,
Orizontul devine insuportabil
Caci aripile de peste
Nu scruteaza zarea,
Iti iei avant si zbori;
Tu te inalti in vazduhuri
Si, totusi, eu te zbor printre dorurile mele.

Si vine o vreme-spirit
[...]
De vreme ce te mori din departe in departe,
Usuratatea devine insuportabila
Caci al Apei ai fost,
Al Vantului esti,
Al Pamantului vei fi;
Tu te codesti sa arzi Focului asa si pe dincolo
Si, totusi, imi placi, asa ca eu te strecor printre nimicurile mele.

Ce vremuri [...]

*Photo:  Glitch, Mirandus Lucerna.

No comments:

Post a Comment