Pages

Saturday, May 24, 2014

Celui ce va sa vie (II)


Si de-ar fi vreodata sa-mi strivesc tacerile de pieptul tau
Una cate una, una cate una,
De-ar fi sa-mi croiesc cuibul acolo smulgandu-ti coastele
Una cate una, una cate una,
Pana ce ma voi fi plamadit din cea de pe urma,
De-ar fi sa-mi depun ouale in cosul pieptului tau
Unul cate unul, unul cate unul,
Si de-ar fi vreodata sa imi dezmortesc aripile ,
Una cate una, una cate una,
Tu sa numeri in zare zborurile mele
Unul cate unul, unul cate unul
Si sa imi promiti ca nu ma vei alunga vreodata din cuibul meu
Cu aripile frante si penele smulse
Una cate una, una cate una.

Iar eu ma jur ca m-oi intoarce
Din ou si din nou. 

2 comments:

  1. :)
    Sper că nu este vorba de Dumnezeu...

    ReplyDelete
  2. Acum citit si azi ce mi-ai scris. Am ras si m-am bucurat.
    Intre timp tu ai murit. Caut un alt cuib.

    ReplyDelete